22 oktoober 2008


Niisiis, Saldejumsimaalt olen tervena koju jõudnud. Trip ise oli umbes selline:

Plaan oli enne lõunat maalt(Rapla mk, Järvakandi lähistel) bussiga liikuma hakata ja oodata bussi Pärnu linnas. Nagu ütleks isa soovitusi kuulanud mees: "Kuid mul ei õnnestunud see." Magasin sisse nagu alati - viimasel hetkel, lubas sõber Vaiko mind autoga Märjamaale ära visata, kuid tal läks natuke kauem, seega ebaõnnestus ka see plaan. Enam valikut polnud ja tuli otse Pärnusse kütta, haarasin isalt mingi 4-paki näppu ja läksime. Teepeal õnnestus näha meest, kes autode vahelt lipsas ratastooliga läbi, et jõuda teisele poole. See oli veider.


Pärnusse jõudsime bussist mõned minutid hiljem. Hakkasime siis Ronley, Codecci, Ranka, Luckisa, Oneofakindi ja bussijuhiga liikuma. Mingil hetkel tuli Statoili-peatus haarasin endale järjekordselt 4 õlle ja igaks juhuks ka ühe võileiva. Justkui silmapilgutus olime Riias kohal jäi vaid üle kasiinosse astuda.


Kui turniir hakkas, olin juba parajalt süsi. Umbes 5. käel oli vaja 3-barrelit bluffida ja kaotada 80% oma stackist. Handi ise ei viitsi laskuda, aga vastane mängis käe päris kohutavalt, arvestades et sellise ajaga mingeid reade jne polnud. Ju ma nägin siis nii purjus välja. Mingid chipid jäid veel alles, kahjuks või õnneks trappisin Ronley niimoodi, et ta 4 outi ära tabas ja väljas ma olingi.


Ronisin kohe targa tädi juurde ja tegin 2-2 lati Hold 'Em-i laua. Ainus jama oli, et miski 5 meest pidi veel tulema. Siis ma jõin veel vahepeal - ühe dringi tegi vist isegi Ranka välja :) Siis tuli lauda ootama Martin Šveitsist, kes on 27-aastane business consultant Riias. Ta oli mingi aeg $2/$5-e käinud Vegases mängimas ja ma küsisin temalt igasuguseid asju selle kohta(ei mäleta). Mingi hetk hakkas cash pihta ja olin juba täiesti pumbaks võtnud end. Alguses mängisin fieldi üle isegi ja olin midagi plussis. Järgmine meenutus on aga selline, kui ma QQ9 boardil panin TT-ga nuppe vastase c-beti peale ja ta näitas 99-t. Turni Q ja paarkend kätt hiljem(või varem?) 22-ga raisen, tehakse 3-bet, 3b callitakse. Vaatan esimesele vennale otsa, pomisen midagi AK-st ja lükkan nuppe. 2 calli tuleb - mõlemal AK! Flopis nii A kui 2 ja korras. Viskasin käed taeva poole ja ütlesin mingi standartse: "You got outplayed" vms.


Peale edukat "outplay-imist" cashis suundusin kui Supermees ruleti juurde ja hakkasin tegema 100 latiseid panuseid. 2 korda vist tuli punane ja siis mu bet ei läinud arvesse vms - see aeg on täiesti hägune. Õnneks vedasid kamraadid mind lauast eemale ja suundusime välja. Otsisime Codecciga mingit söögikohta ja siis mingi Vene poisikene üritas mult varastada, aga ma ei lasknud. Burks oli samasugune kui Eestis.


Õppetunnid:

*Ära mängi pokkerit purjus peaga.

*Ära mängi ruletti.(punkt)

*Ära mängi üldse kasiino vastu.

*Ära liialda tasuta jookidega, kui need joogid võivad maksta sulle sadades kordades rohkem kätte.

*Ära usalda väikseid vene poisse.

2 kommentaari:

Naxer ütles ...

See õppetundide osa hea. Muidu on oht, et oled varsti nagu mina. Või lohhgambler, kellele ka seal Lätis meeldima hakkas. Eriti kui sai suuri summasid maha gamblida. Prioriteedid peavad paigas olema. Kui minna lihtsalt jooma-ja gamblimistripile, milleks mingi kindel summa võtta kaasa on oluliselt teine asi kui minna pro tripile, et raha võita turniiridelt ja cashist, kuid läeb ikka üle sujuvalt joomiseks ja gamblimiseks.

Anonüümne ütles ...

Hei!

Palun võta minuga ühendust - pokkeriblog@hotmail.co.uk. Üks huvitav ettepanek blogi teemal välja pakkuda.

Tänud!
Janar
http://pokker.wordpress.com/